Jag vill göra en abort

Fluffy Muffin skrev en låt. Lyssna och njut!

 

jag vill göra en abort

för att visa min kärlek till dig

jag vill blöda massa blod

i en månadsperiod för dig

sen gör vi’t en gång till
för det är ju vad du vill med mig baby

jag är din främsta dealer – köper dagen efter-piller till dig (och mig)

jag vill göra en abort
för att visa min kärlek till dig

jag vill blöda massa blod
i en månadsperiod för dig

sen gör vi’t en gång till
för du gör ju vad du vill med mig

sen gör vi’t en gång till
för det är ju precis vad du vill med mig

jag är din främsta dealer – köper dagen efter-piller till dig, yeah-eh-eah

Leave a Reply

