Rysk prettopunk (jaja postpunk heter det)

Gokväll Sv*rige!

Vad hetere,… jo! Molotov Coctail är ett av mina favoritband från Ryssland. Jag blir så himla inspirerad av den här videon som är alldeles nedanför detta textstycke. Inte härminspirerad utan mer att jag känner något kreativt i mig gro när jag ser den. Videon går ut på att en sötnos promenerar omkring och poserar. Så jävla fint.

 

Den här videon är också så himla fin och pretentiös, framför allt är låten skitbra. På svenska lyder titeln Varför dog du, Ivan? ZATJEM TY UMER IVAN????? Åh gud vad bra låt. Den här videon går i sin tur ut på att ett band springer omkring i en skog och stannar upp för att spela sin skitbra låt ibland!

1 comment

Leave a Reply

