Anarcho Pride

Jag efterlyser lite tankar från folk som var på Anarcho Pride nu under veckan. Jag missade nämligen allt förutom efterfesten och vill gärna veta vad som var bra och vad som var dåligt. Kändes det för radikalt? Var det för mycket identitetspolitik? Behandlades ämnen utanför just hbtq-frågor?

Jag sympatiserar ju i princip med allt som jag läst av dem, men jag är också hyfsat okritisk som person när det gäller saker som floats my boat så att säga, så jag vill gärna höra andras tankar. Kommentera! Jag vill veta allt!

 

Leave a Reply

