All I wanna do, is rock with you!

Jag vill börja med att vibrera lite nu när jag flyttat in i förorten.

Jag besöker stan ganska mycket, ibland är det en tvångstanke, kan stanna där långt in på småtimmarna, brukar undvika den när jag är deprimerad, den gör mig stundtals deprimerad.

Jag ogillar det fixerade formatet och den limiterade textmassan och dom synliga strömmarna av människor i marginalen. Jag ogillar att bli hypnotiserad av människors semesterbilder men det kan visst kännas riktigt naket och fuktigt att få se bevis på att andra människor existerar.

 

Med järnsmak i munnen virrar jag runt i stan, mycket mer planlöst och skamligt gluttande än vad mina lättgenerade kinder skulle få för sig att göra irl.

 

3 comments
  1. just nu är det bästa med förorten den fina färgskalan som skiljer sig från innerstadens blåvita ångestpalett.

    det vore kul att formulera nåt ännu mer politiskt med den här decentraliseringen tycker jag. typ nåt med att facebook är en börsnoterad wall street, inte vet jag.

    fluffy muffin

  2. jag tycker att vi gemensamt kan fila pa en san text ända och publicera bade som inlägg, kanske pa prekariatethemsidan och även som blogginfo

    heavy

Leave a Reply

